بلوک سیلندر تماما از چدن ریخته گری شده با سیلندر کامل و به همراه بوش می باشد . فیلتر روغن، یونیت پمپ ، فیلتر سوخت و اندازه گیری درجه روغن در سمت راست موتور (فلایویل رو به رو) قرار دارد و استارت، منیفولد در سمت چپ واقع شده اند .یک تسمه به شکل 9 شیاره پمپ آب و پروانه روی آن را به موتور متصل می نماید . همچنین موتور دارای یک کارتل از جنس آلومینیوم ریخته گری شده می باشد .
سر سیلندر از چدن ساخته شده و برای هرکدام از سیلندرها جداگانه می باشد . منیفولد مکش هوا و در پوش سرسیلندر تماما از مواد سبک ریخته گری شده ساخته و تعبیه شده است .
میل لنگ از جنس فولاد آلیاژی یک تکه و به روش آهنگری (فورجینگ) و با ماشین کاری بسیار دقیق ساخته شده است . میل لنگ این موتور در 7 نقطه توسط یاتاقان های سه لایه، با پشتی های فولادی (با یک یاتاقان پولیش شده در وسط) نگهداری می شود . همچنین میل لنگ توسط وزنه های مخصوص متعادل می گردد .
شاتون ها نیز همانند میل لنگ از قطعه یک تکه به روش آهنگری (فورجینگ) و با ماشین کاری بسیار دقیق و با قابلیت جدا شدن، ساخته شده است . شاتون توسط یک یاتاقان سه لایه ، با پشتی های فولادی نگهداری و جهت اتصال به پیستون دارای بوش های برنزی جداگانه می باشد .
با استفاده از یک پمپ گریز از مرکز ، بسته به کاربرد موتور، می توان رادیاتورهای هوا به آب و یا آب به آب را مورد استفاده قرار داد . دمای آب با استفاده از ترموستات قابل کنترل می باشد .

| نوع سیلندر | Inline/Vertical | Cylinders type | ||
| تعداد سیلندر | 6 | Cylinders | ||
| قطر سیلندر (میلیمتر) | 128 mm | Cylinder bore | ||
| کورس پیستون | 155 mm | Stroke | ||
| حجم موتور (لیتر) | 12 Lit | Total piston displacement | ||
| نسبت تراکم | 17.25:1 | Compression ratio | ||
| حداکثر قدرت خروجی (کیلووات) | 220~260 Kw @ 2000 rpm | Max output (Kw) | ||
| حداکثر گشتاور(نیتوتن/متر) | 1250/1600 N.m @ 1100 rpm | Max torque (N-m) | ||
| وزن موتور خشک(کیلوگرم) | 900 Kg | Engine dry weight (kg) | ||
| کنترل موتور | Electrical | Engine control | ||
| موقعیت نازل | Vertical | Nozzle position | ||
| سرعت متوسط پیستون | 10 ms @ 2000 rpm | Mean piston speed | ||
| فشار متوسط موثر | 9.16 bar @ 2800 rpm | Mean effective pressure | ||
| جهت چرخش(خلاف عقربه هاب ساعت) | c.c.w | Rotation | ||
| ظرفیت سیال خنک کننده | 15 Lit | Cooling water capacity | ||
| حداکثر ظرفیت روغن کارتر | 27.5 Lit | Max lubrication oil capacity | ||
| حداقل مصرف سوخت | 195 gr/kw.h @ 1400 rpm | Min. fuel consumption | ||
| سوپاپ دود | 2 | Exhaust valves | ||
| سوپاپ هوا | 2 | Intake valves | ||
| استاندارد آلایندگی با گوگرد کمتر از 0.05 | Euro II | Emission standard | ||
| سیستم ترمز موتور | Decompression Valve | Engine break system |


